آخرین مهلت ثبت نام: 12 اردیبهشت 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله: 15 فروردین 1396
تاریخ برگزاری: 13 و 14 اردیبهشت 1396
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانی (اقلیم کردستان عراق)
حامیان: سازمان برنامه و بودجه استان کردستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، دانشگاه کردستان، شرکت شهرک های صنعتی کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان، شهرداری، شورای اسلامی شهر سنندج، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کردستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، استانداری، سازمان برنامه و بودجه کشور، کنفرانس یاب
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -2522 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2655 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2551 روز مانده
دوشنبه 11 بهمن 1395
شرکت زبان پردازان جوان آینده
با به کارگیری بیش از 500 مترجم در تیم های تخصصی ترجمه به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه، روسی و ... فعالیت خود را به سازمان ها و شرکتهای خصوصی و اشخاص حقیقی عرضه می دارد.

شرکت زبان پردازان جوان آینده، به شماره ثبت 52947 در سال1392 بعنوان یکی از واحدهای فناوری در مرکز رشد و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد می باشد. این مرکز با به کارگیری بیش از 500 مترجم در تیم های تخصصی ترجمه به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه، روسی و ... فعالیت خود را به سازمان ها و شرکتهای خصوصی و اشخاص حقیقی عرضه می دارد. لازم به ذکر است این شرکت در سه شهر تهران، مشهد و قزوین دارای شعبه بوده و خدمات و محصولات خود را بصورت گسترده تری به مشتریان خود ارائه می کند.

لذا این شرکت آمادگی خود را جهت ترجمه مقالات، مترجم حضوری، وب سایت و ... به زبان های انگلیسی، عربی و سایر زبان ها اعلام می دارد. جهت اطلاع از رزومه و فعالیتهای این شرکت به http://www.aytec.ir مراجعه شود.