آخرین مهلت ثبت نام: 24 مهر 1395
آخرین مهلت ارسال مقاله: 12 شهریور 1395
تاریخ برگزاری: 29 مهر تا 04 آبان 1395
برگزار کنندگان:
حامیان: انجمن علمی ماهیان زینتی ایران، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، سیویلیکا، نشریه محیط زیست و مهندسی آب، انجمن آبزی پروری ایران، انجمن ماهی شناسی ایران، شرکت جهاد نصر کردستان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -2737 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2919 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2785 روز مانده
جمعه 01 مرداد 1395
امکان ارسال مقالات به صورت چکیده و یا مقاله کامل
بسته به انتخاب نویسندگان، ارسال مقالات به صورت چکیده و یا مقاله کامل به چهارمین همایش ملی پژوهش های منابع طبیعی ایران با محوریت شیلات و بوم سازگان های آبی امکانپذیر می باشد.
با توجه به درخواست های رسیده به دبیرخانه همایش، بسته به انتخاب نویسندگان، امکان ارسال مقالات به صورت چکیده و یا مقاله کامل به  چهارمین همایش ملی پژوهش های منابع طبیعی ایران با محوریت شیلات و بوم سازگان های آبی فراهم گردیده است.

- نویسندگان محترمی که مایل به انتشار مقالات خود به صورت کامل می باشند، در قسمت ارسال فایل، فایل چکیده را به صورت جداگانه و فایل مقاله کامل را به صورت جداگانه ارسال نمایند.
 
- نویسندگان محترمی که مایل به انتشار مقالات خود به صورت چکیده می باشند، در هنگام ارسال فایل، در هر دو قسمت چکیده و مقاله کامل، فایل چکیده مقاله خود را پیوست نمایند.
 
آمار بازدید
0 کاربران آنلاین