آخرین مهلت ثبت نام: 15 مرداد 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله: 31 خرداد 1396
تاریخ برگزاری: 04 تا 06 شهریور 1396
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، انجمن قارچ شناسی ایران
حامیان: شرکت کشاورزی جلگه دز، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بنیاد نخبگان استان کردستان، استانداری استان کردستان، پارک علم و فناوری استان کردستان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، اتحادیه انجمن های علوم گیاه پزشکی ایران، شرکت بازرگان کالا
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -2407 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2584 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2473 روز مانده
سه‌شنبه 29 فروردین 1396
اطلاعیه شماره 4
"جایزه دکتر حجارود"
متخصصان، دانشجويان و علاقمندان رشته‌هاي قارچ‌شناسي و علوم وابسته همانطور که استحضار دارید سومین کنگره قارچ‌شناسي ایران توسط انجمن قارچ‌شناسي ایران و دانشگاه کردستان در تاریخ 4 تا 6 شهریور 96 در سنندج، برگزار خواهد شد. ضمن دعوت از تمامی علاقمندان از سراسر کشور بدین وسیله متن اطلاعیه انجمن قارچ شناسی ایران در خصوص "جایزه دکتر حجارود" به شرح زیر به اطلاع می رسد.

اعضاء محترم انجمن قارچ شناسي ايران
به منظور تشویق و ترغیب قارچ‌شناسان ایران در پیشبرد و اعتلای سطح قارچ‌شناسی در ایران و جهان، جایزه‌ای به نام  "جایزه دکتر حجارود" هر دو سال یک بار و همزمان با برگزاری کنگره قارچ‌شناسی، به موثرترین فرد در ارتقاء اهداف انجمن از نقطه نظر پژوهشی و آموزشی اهداء می‌گردد.

شرايط داوطلبان دريافت جايزه:
  1. عضو داوطلب شخصاً درخواست خود را برای دریافت جایزه دکتر حجارود به انجمن ارایه دهد یا شخص دیگری او را معرفی نماید، در این صورت انجمن از فرد معرفی شده، درخواست ارسال مدارک و مستندات خواهد کرد.
  2. عضو انجمن قارچ‌شناسان ایران باشد.
  3. فعالیت پژوهشی و یا آموزشی او در زمینه قارچ‌شناسی ایران باشد.
  4. بخشي از نوشته‌های او در ایران چاپ شده باشد.
  5. قبلاً جایزه دکتر حجارود را دریافت نکرده باشد (به هر فرد فقط یک بار این جایزه تعلق می‌گیرد).
خواهشمند است مدارک و مستندات خود را جهت بررسی و ارزیابی حداکثر تا پايان ارديبهشت 1396 به نشانی انجمن قارچ شناسي ايران  ارسال نماید.