آخرین مهلت ثبت نام: 15 مرداد 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله: 31 خرداد 1396
تاریخ برگزاری: 04 تا 06 شهریور 1396
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، انجمن قارچ شناسی ایران
حامیان: شرکت کشاورزی جلگه دز، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بنیاد نخبگان استان کردستان، استانداری استان کردستان، پارک علم و فناوری استان کردستان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، اتحادیه انجمن های علوم گیاه پزشکی ایران، شرکت بازرگان کالا
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -2407 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2584 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2473 روز مانده
دوشنبه 22 خرداد 1396
اطلاعیه شماره 8-تغذیه و اسکان
شرایط تغذیه و اسکان اعلام گردید.
به اطلاع شرکت کنندگان محترم در سومین کنگره قارچ شناسی ایران می‌رساند دبیرخانه کنگره امکان رزرو غذا و اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه را در سامانه همایش فراهم نموده است. امکان استفاده از خدمات غذا و اسکان در خوابگاه دانشجویی منوط به پرداخت هزینه ثبت نام می‌باشد. برنامه اسکان در خوابگاه دانشجویی و وعده‌های غذایی به همراه هزینه‌ها در سامانه همایش قسمت پرداخت هزینه‌ها، پرداخت جدید، گام اول قابل مشاهده و سفارش هستند.
نکته 1: پرداخت هزینه‌ها از طریق سامانه همایش به صورت اینترنتی و یا واریز به حساب (فیش بانکی) امکان پذیر است.
نکته 2: توصیه می‌شود تمامی پرداخت‌ها را با هم و در قالب یک عملیات پرداختی انجام دهید.
شرکت کنندگانی که مایل به سکونت در خوابگاه دانشجویی نیستند، می‌توانند از مهمانسرای دانشگاه، هتل 4 ستاره شادی، هتل 3 ستاره ایرانگردی و جهانگردی و هتل 2 ستاره فرهنگیان استفاده نمایند. هر سه هتل در مجاورت دانشگاه کردستان قرار دارند و دبیرخانه کنگره جهت رفاه حال شرکت کنندگان سرویس رفت و برگشت به این هتل ها را در نظر گرفته است. این هتل ها برای شرکت کنندگان در کنگره تخفیف ویژه در نظر گرفته اند. اطلاعات لازم درخصوص نحوه رزرو و هزینه های مهمانسرای دانشگاه و هتل های مذکور در سایت کنگره آمده است. با توجه به اینکه برگزاری کنگره همزمان با فصل مسافرت به سنندج می‌باشد اکیدا توصیه می‌شود در اولین فرصت اقدام به رزرو محل اسکان نمایید. بدیهی است دبیرخانه کنگره هیچ گونه مسئولیتی در قبال اسکان شرکت‌کنندگان در خارج از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه کردستان نخواهد داشت.
نکته مهم: افرادی که از مهمانسرای دانشگاه و هتل‌ها استفاده می‌نمایند، هزینه اقامت را مستقیماً با پذیرش مهمانسرا یا هتل تسویه می‌نمایند.