آخرین مهلت ثبت نام: 15 مرداد 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله: 31 خرداد 1396
تاریخ برگزاری: 04 تا 06 شهریور 1396
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، انجمن قارچ شناسی ایران
حامیان: شرکت کشاورزی جلگه دز، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بنیاد نخبگان استان کردستان، استانداری استان کردستان، پارک علم و فناوری استان کردستان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، اتحادیه انجمن های علوم گیاه پزشکی ایران، شرکت بازرگان کالا
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -2428 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2605 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2494 روز مانده
چهارشنبه 24 خرداد 1396
اطلاعیه شماره 10-هزینه های اسکان در مهمانسرای دانشگاه و هتل های شهر سنندج
هزینه های اسکان در مهمانسرای دانشگاه و هتل های شهر سنندج اعلام گردید.
مسئولیت رزرو و پرداخت هزینه های اسکان در مهمانسرای دانشگاه و هتل هاي سطح شهر سنندج به عهده شرکت کنندگان است. همکاران ما بر کیفیت مراکز فوق، نظارت و حداکثر توان خود را براي جلب رضایت و تامین آسایش شما عزیزان به کار خواهند گرفت. هزینه هاي اسکان در مهمانسرای دانشگاه و هتل ها، که در مجاورت دانشگاه کردستان قرار دارند به شرح زیر است.

1-    هتل چهار ستاره شادی:  یکی از بهترین و بزرگترین هتل هاي شهر سنندج در استان کردستان است. نزدیکی به مرکز شهر، دسترسی آسان به جاذبه هاي گردشگري سنندج و دانشگاه کردستان از مزایاي هتل شادي به شمار می آید. هتل با فراهم نمودن امکانات کامل رفاهی و تفریحی، فضاي مناسبی را براي اقامتی دلنشین فراهم ساخته است. داراي سالن کنفرانس به ظرفیت 120 نفر، سه سالن پذیرایی به ظرفیت 1000 نفر همزمان، سونا، استخر، جکوزي، سالن ورزشی، تالار مراسم عروسی، جشن ها و همایش ها به ظرفیت 800 نفر است. رستوران هتل شادي در بالاترین طبقه هتل است که بهترین منظره را براي صرف غذا دارد. این هتل در مجاورت دانشگاه کردستان واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهر و فرودگاه حدوداً 5 دقیقه می باشد. با هماهنگی های به عمل آمده توسط دبیرخانه کنگره 25% تخفیف برای شرکت کنندگان سومین کنگره قارچ شناسی ایران در نظر گرفته شده است. قیمت اتاق شامل هزینه صبحانه نیز می باشد. برای محاسبه هزینه اسکان قیمت های موجود در جدول زیر را با کسر 25% لحاظ بفرمایید.
  • تلفن تماس:        5-33629200 (کد شهرستان 087)
  • مسئول رزرو:         خانم ایامی  
  • زمان تماس رزرو: از ساعت 8 الی 15
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.hotelshadi.com/fa/Default مراجعه فرمایید.
 


2-    هتل سه ستاره ایرانگردي و جهانگردي سنندج: در فاصله دو کیلومتري دانشگاه کردستان واقع شده است. این هتل با چشم اندازی زیبا از پارک جنگلی آبیدر از پرقدمت ترین هتل های شهر در بلوار پاسداران یکی از بهترین نقاط در مرکز شهر می باشد که در سال 1390 مجددا بازسازی شده است. این هتل دارای 62 باب فضای اقامتی با ظرفیت های مختلف مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب می باشد. دسترسی آسان به بازارها، مراکز دیدنی و تفریحی از امتیازات این هتل می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. فضای سبز منحصر به فرد، اتاق های تمیز و محیط آرامش بخش برخی از امکانات این هتل می باشند. با هماهنگی های به عمل آمده توسط دبیرخانه کنگره 10% تخفیف برای شرکت کنندگان سومین کنگره قارچ شناسی ایران در نظر گرفته شده است. قیمت های ارئه شده توسط هتل شامل هزینه صبحانه نیز می باشد.
  • تلفن تماس:    6-33623675   و   33623525 (کد شهرستان 087)
  • زمان تماس برای رزرو: از ساعت 8 الی24
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.ittic.com مراجعه فرمایید.

 

3-    هتل دو ستاره فرهنگیان سنندج: این هتل در همسایگی هتل جهانگردی و در فاصله 2 کیلومتري دانشگاه کردستان واقع شده است. شهریور، ماه مسافرت فرهنگیان عزیز است و هتلهاي فرهنگیان سراسر کشور به این عزیزان اختصاص دارد. با این وجود، مسئولین محترم هتل فرهنگیان سنندج، برای ارائه خدمات به سومین کنگره قارچ شناسی ایران اعلام آمادگی کرده اند. با هماهنگی های به عمل آمده توسط دبیرخانه کنگره 15% تخفیف برای شرکت کنندگان سومین کنگره قارچ شناسی ایران در نظر گرفته شده است. برای محاسبه هزینه اسکان قیمت های موجود در جدول (جمع نهایی) را با کسر 15% لحاظ بفرمایید.

  • اتاق دو تخته ویژه دارای میزغذاخوری، جکوزی و وان نیز می باشد.
  • اتاق ویژه سران دارای یک اتاق پذیرایی و دو اتاق خواب دو تخته می باشد.
  • تلفن تماس:       33622101    و    33620072 (کد شهرستان 087)
  • مسئول رزرو: صبح: خانم وکیلی- بعد از ظهر: آقای فتاحی یا آقای روحانی
  • زمان تماس رزرو: صبح و بعد از ظهر


 



4-    مهمانسرای دانشگاه کردستان: این مهمانسرا در مجاورت محل برگزاری کنگره واقع شده است. دارای 8 سوئیت 4 تخته می باشد. هر سوئیت شامل یک اتاق چهار تخته، یک سرویس بهداشتی (حمام و دستشویی) و یخچال و تلویزیون می باشد. هزینه هر شب اسکان در هر سوئیت چهار تخته 1000000 (یک میلیون) ریال می باشد. شرکت کنندگان محترم می توانند یک سوئیت کامل یا در صورت تمایل یک تخت از سوئیت چهار تخته (که در این صورت همراه با افرادی دیگر در یک سوئیت اسکان داده می شوند) را رزرو نمایند. مهمانسرای دانشگاه در اختیار بخش خصوصی می باشد و در فصل مسافرت یکی از مکانهای اسکان همکاران از سایر دانشگاههای کشور به شمار می آید. براساس هماهنگی های به عمل آمده سوئیت های این مهمانسرا تا تاریخ 96/4/31 جهت رزرو توسط شرکت کنندگان سومین کنگره قارچ شناسی ایران اختصاص داده شده اند. لذا آخرین مهلت رزرو مهمانسرای دانشگاه 96/4/31 می باشد. با توجه به اینکه امکان پذیرایی صبحانه به تعداد زیاد به آسانی در مهمانسرای دانشگاه وجود ندارد لازم است افراد ساکن در مهمانسرا از طریق سامانه همایش اقدام به رزرو صبحانه کنند تا در محل سلف سرویس دانشگاه صبحانه را میل نمایند.
  • تلفن تماس:       09189799236
  • مسئول رزرو:         آقای هدایت مظهری  
  • زمان تماس برای رزرو:  ساعات معمول شبانه روزی