Registration Deadline: 02 October 2017
Paper Submission Deadline: 02 October 2017
Holding Date: 26 October 2017
Organizer(s):
Sponsor(s):
Conference Calendar:
  • Holding Date: -2374 Days Left
  • Paper Submission Begins: -2543 Days Left
  • Paper Submission Deadline: -2398 Days Left
دبیر کمیته علمی
  
 
                                                                                                                                                                                                  رزومه شخصی و علمی

                                                                                                                                                                                                   دکتر حبیب سلیمانی

v     نحوه ارتباط:

 ·         ایمیل:                  habib.soleimani@uok.ac.ir

آدرس: سنندج دانشگاه کردستان- دانشکده زبانهای خارجی- گروه زبان انگلیسی

متولد 1/2/1356


v     زبان:

·         کردی :زبان  اول مادری

·         فارسی:  زبان دوم  مادری   

·         انگلیسی: تسلط کامل

·         عربی: تسلط کامل به قرآن و صرف و نحو عربی

·         فرانسه:  در حد آشنایی ودرحال یادگیری

 

v     سوابق تحصیلی:

·         دکترای تخصصی آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان

·         کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تربیت معلم تهران

·         کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه کردستان

 

v     موقعیت های شغلی :

·         استادیار و عضو هیات علمی گروه زبان انگلیسی دانشگاه کردستان از 1392

·         مدیر کل برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان

·         رئیس کمیته فرهنگی و آموزش  شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه کردستان

·         راه انداز و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روانسر از 1387 تا 1391

·         عضو هیات علمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از 1384 تا 1391

·         عضو هیات علمی پاره وقت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه از 1386 تا 1390

·         دبیر رسمی آموزش وپرورش استانهای کرمانشاه، کردستان و تهران از 1372 تا 1384

 

v     عضویت در مجامع و صنف ها و فعالیت های سیاسی اجتماعی و فرهنگی:

·         رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در دانشگاه کردستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران

·         نماینده دانشگاه کردستان و عضو کمیسیون اقوام و مذاهب استان کردستان

·         دبیر کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه کردستان

·         عضو شورای اجتماعی شهرستان سنندج

·         نایب رئیس انجمن علمی معلمان زبان انگلیسی استان کردستان

·         عضو کارگروه بررسی توانایی علمی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه کردستان

·         دبیر علمی همایش ملی آموزش زبان های خارجی دانشگاه کردستان

·         عضو اتاق فکر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج

·         عضو کمیته علمی کنگره ملی مترجمان کرد اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان

·         عضو کمیته علمی همایش ملی " کرد و فرهنگ ایرانی و اسلامی" دانشگاه کردستان

 

v     تجربیات ودوره های آموزشی:

·         حضور در موسسه مطالعات آموزشی دانشگاه تورنتوی کانادا  (OISE)  به عنوان فرصت مطالعاتی و تحقیقاتی وزارت علوم

·         مدرس مدعو در دانشگاه اصفهان

·         مدرس مدعو در دانشگاه رازی کرمانشاه

·         مدرس مدعو در دانشگاه های پیام نور استان کرمانشاه

·         مدرس مدعو در واحدهای علوم وتحقیقات استان های کرمانشاه و کردستان

·         راهنمایی و مشاوره بیش از 20 پایان نامه کارشناسی ارشد

 

v     حضور در کنفرانس های داخلی و خارجی:

·         کنفرانس بین المللی مسائل آموزش زبان دانشگاه فرانکفورت آلمان2017

·         کنفرانس بین المللی مطالعات بین فرهنگی در دانشگاه کوماموتوی ژاپن 2009

·         کنفرانس بین المللی مسائل آموزش زبان دانشگاه تورنتوی کانادا2012

·         پذیرش مقاله در انگلستان

·         پذیرش مقاله در ایرلند

·         پذیرش مقاله در روسیه

 

v     چاپ مقالات علمی:

-          علي عبدي، حبيب سليماني، بيژن رضايي . (1392) . بررسي اثربخشي آموزش مبتني بر هوش چندگانه بر پيشرفت يادگيري و نگرش به درس زبان انگليسي عموميمطالعات روانشناسي تربيتي 27 (1392) 113-134.

1.        Soleimani, H.;  Eslami Rasekh A.(2010).  Transferability of writing through      Languages: A case of English and Persian. Intercultural Communication Studies. Volume XIX:1, pp.236-246, 2010.

 

2.      Soleimani, H. (. (2012).  An investigation of job related stress among teachers of  English in high schools of Kermanshah. Journal of Language Teaching and Research. Volume 3, 6. pp.1272-1276.

 

3.      Soleimani, H. (2012). The effect of teaching based on the theory of multiple intelligences  on the general English achievement. English Language Teaching. Vol. 5, 9. pp. 45-53.

 

4.      Soleimani, H. ; Moinzadeh, A. & Ketabi. S. (2013). A content analysis of Iranian high school ELT course books based on Multiple Intelligences theory. Iranian EFL journal. 51-62.

 

5.      Soleimani, H. & Heidari, M. (2016). The Relationship between Goal-orientation and Autonomy in EFL Learners: The Case of Iranian Learner. International Journal of Educational Investigations 3-3 (2016) 49-62.

 

6.      Soleimani, H. & Soraya Entezari A review of language identity and the L2 self. International Journal of Social Sciences & Education Vol. 2 Issue 2, (2012) 539-541.

 

7.      Soleimani, Kh. & Soleimani, H. (2015). A Contrastive Study of Genric Organization of thesis Discussion Section Written by Iranian MA Students in the Field of TEFL and chemistry.  Mediterranean journal of social sciences vol. 6, No. 3. 190-197.

 

8.      Ezati, Sh. &  Soleimani, H. (2015). The Role Of Graphic Organizers In The Comprehension Of Different Genres Of Literary Texts. Journal of Language and Literature 6/4.268-273.

 

9.      Rostami, F. & Soleimani, H. (2015). The Relationship Between Multiple Intelligences And Iranian Efl Learners' Performance On Writing Different Essay Types. Journal of Language and Literature. Vol. 6. 76-87.

 

10. Soleimani, H. & Kheradmand, N. (2015). The Effect of Tomlinson’s Approach on Iranian EFL Learners' Writing Ability. Journal of Language and Literature Vol. 6 No. 4 201-204.

 

11. Soleimani., H. & Shirdel, N. (2015). The Effect of Computer Game Assisted Teaching On Iranian EFL Learners' Motivation For Learning Spelling. Journal of Language and Literature 6/4 (2015) 235-235.

 

12. Mardani, M. & Soleimani, H. (2016). Accounting for Multiple Intelligences in Interchange Third Edition EFL Course Books. Mediterranean journal of social sciences Vol. 7 No. 2 . 244-250.

 

13. Basami,Sh. & Soleimani, H. (2016). The Relationship between Iranian Learners of Different Proficiency Levels and Their Use of Congratulation Strategies. International Journal of Educational Investigations Vol.  3. No.3. 75-84.

 

v     کتاب:

14. Soleimani, H. & Jaafari, S;. A Translation of Essential Words for the TOEFL Test to Persian Language. Islamic Azad University Publications.(2011).

 

v     کارگاه های تدریس شده:

·         کارگاه مقاله نویسی به زبان انگلیسی برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

·         کارگاه آمادگی تافل برای  برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

·         کارگاه مکاتبات آکادمیک برای اعضای هیات علمی دانشگاه کردستان

·         کارگاه مکاتبات آکادمیک پیشرفته به زبان انگلیسی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان

·         کارگاه آموزش مکالمه انگلیسی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان

 

v     راهنمایی و مشاوره پایان نامه دوره کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی:

·         بیش از 20 مورد

 

v     حضور در کارگاه:

·         کارگاه مدیریت آموزش عالی

·         کارگاه اخلاق حرفه ای 1

·         کارگاه اخلاق حرفه ای 2

·         کتابخانه دیجیتال

·         کارگاه روش تحقیق در علوم انسانی

·         کارگاه آموزش spss

·         کارگاه آموزش excel

 

 

v     تدریس دروس:

·         کارشناسی ارشد:

-       Phonology

-       Issues in linguistics

-       Second language acquisition

-       Applied Linguistics

-       Teaching Skills

 

·         کارشناسی:  

- advanced grammar and composition

-  advanced conversation in English

-       grammar review

-       phonetics and phonology in English

-       Second language methodology

-       Measurement and evaluation

-       Testing methods in applied linguistics

-       Proficiency in reading

-        Elementary conversation

-       Practice teaching 1&2

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                               
 
 
 
                                                                                     
Statistics
0 Online users