آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله:
تاریخ برگزاری: 09 تا 12 شهریور 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3133 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1 روز مانده
دوشنبه 29 تیر 1394
فعالیت دبیرخانه جشنواره دانشجویی قرآن و عترت در سنندج
دبیرخانه سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی در دانشگاه کردستان، بیش از 700 اثر را از دانشجویان دانشگاه‏های سراسر کشور دریافت نمود.

در این جشنواره که 9 لغایت 11 شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، بیش از 400 نفر از دانشجویان برگزیده مسابقات مرحله منطقه ای(5منطقه) در شش بخش شفاهی، کتبی، ادبی، هنری و فناوری حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلین دکتر صفی زاده دبیر این جشنواره ضمن اعلام این خبر افزود: علاوه بر بخش کتبی و شفاهی که در ایام برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد، آثار و تولیدات دانشجویی در زمینه قرآن و عترت در سایر بخش‌های ادبی، پژوهشی، فناوری و هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که بزودی جهت ارزیابی در اختیار کمیته داوران در رشته های مختلف قرار خواهد گرفت.

 

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه کردستان افزود: در 2 رشته مداحی و اذان بخش شفاهی نیز که طبق آیین نامه جشنواره می‌بایست ابتدا آثار شرکت کنندگان در اختیار دبیرخانه قرار بگیرد، بیش از 270 اثر دریافت شده است که پس از انجام مراحل داوری، نتایج آن به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است ستاد اجرایی جشنواره مذکور از یک ماه قبل فعالیت خود را با برگزاری جلساتی در دفتر نماینده ولی فقیه استان و دفتر ریاست دانشگاه کردستان آغاز کرده است و امید می‌رود تا با همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه کردستان و سایر دستگاه های استان، سنندج شاهد برگزاری این رویداد بزرگ دانشجویی، به نحوی شایستۀ منزلت قرآن کریم و استان فرهنگی کردستان باشد.