آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله:
تاریخ برگزاری: 09 تا 12 شهریور 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3154 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1 روز مانده
دوشنبه 05 مرداد 1394
آغاز داوری آثار رسیده به جشنواره
داوری آثار تجسمی ارسال شده به دبیرخانه سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی آغاز شد.

داوری آثار تجسمی ارسال شده به دبیرخانه سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی آغاز شد.
به گفته ترکاشوند دبیر ستاد اجرایی جشنواره، روز گذشته در محل معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه کردستان آثار رسیده در بخش‌های خوشنویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی، تذهیب، پوستر و معرق توسط داوران خبره استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در این خصوص افزود: در رشته خوشنویسی 37 اثر، در رشته نقاشی و طراحی 30 اثر، در رشته عکاسی 40 اثر، در رشته تذهیب 14 اثر، در رشته معرق 14 اثر و در رشته پوستر 30 اثر که جمعاً 166 اثر را شامل می‌شد، توسط داوران خبره استان کردستان مورد ارزیابی رتبه بندی قرار گرفتند که بزودی نتایج آن بر روی وب سایت جشنواره قرار خواهد گرفت.

 

دکتر فاتح عزت پور، استاد فردین صادق ایوبی، استاد مسعود مرادسلیمی، استاد بهرام مهربان، استاد جمشید محمدی و استاد علی محمدی به ترتیب داوران بخش‌های خوشنویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی، تذهیب، پوستر و معرق بودند که آثار منتخب مرحله منطقه ای را جهت شناسایی نفرات برتر مرحله سراسری مورد ارزیابی قرار دادند.

 

شایان ذکر است که سایر آثار رسیده به جشنواره سی‌ام قرآن و عترت دانشجویی در بخش‌های مداحی، اذان، نمایشنامه، شعر، نقد و تلخیص کتاب، فیلم کوتاه و ... با همکاری وزارت خانه جهت داوری در اختیار داوران ملی قرار گرفت که پس از اعلام نتایج، لیست نفرات و آثار برتر به اطلاع عموم می‌رسد.