آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله:
تاریخ برگزاری: 09 تا 12 شهریور 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3155 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1 روز مانده
جمعه 06 شهریور 1394
حفظ اصالت، ویژگی آثار برتر بخش معرق جشنواره است
حفظ اصالت هنری در کار بر روی چوب، مهم ترین شاخصه آثار برگزیده بخش معرق سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان است.

حفظ اصالت هنری در کار بر روی چوب، مهم‌ترین شاخصه آثار برگزیده بخش معرق سی‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان است.

استاد علی محمدی داور بخش معرق جشنواره با اشاره به این موضوع، گفت: کیفیت آثار ارائه‌شده در این دوره به اندازه‌ای نبود که بتوان برای آن یک نمایشگاه مناسب در نظر گرفت؛ که علت اصلی این امر رعایت نشدن اصول و معیارهای لازم فنی در کارها است.

وی تنها معدودی از آثار را مقید به رعایت اسلیم و اصالت ذکر کرد و خارج نشدن از زمینه چوب را دلیلی برای رعایت این موارد عنوان دانست.

 

 

این داور بخش هنری داور سی‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی تعیین چهارچوب حضور در جشنواره هنگام فراخوان و پیش از ارائه آثار را با هدف افزایش سطح کیفی آثار ارائه‌شده ضروری دانست.

همچنین مشخص بودن مواد به‌کاررفته و نیز لزوم استفاده از چوب‌هایی که به لحاظ هنری و اصالت، ویژه کشورمان باشد از دیگر مؤلفه‌هایی است که محمدی برای بهبود کیفیت کار در جشنواره‌های آینده مهم می‌داند.

رتبه نخست نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال‌های‌ 1380 و 1387، رتبه دوم در سال 1388 و دیپلم افتخار را در سال 1389، درجه هنری لیسانس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوسالانه‌های نمایشگاهی میراث فرهنگی کشور و رتبه نخست در سال 1376 و 1388 از جمله عناوین و افتخارات این هنرمند کردستان است.