آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله:
تاریخ برگزاری: 09 تا 12 شهریور 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3133 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1 روز مانده
دوشنبه 09 شهریور 1394
پیام حضرت آیت ا... حسینی شاهرودی نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان
قرآن مجید وحی الهی و کتاب دین و عقیده و توحید و نسخه کامل درمان دردهای اجتماعی و کتاب حکمت و بشارت و موعظه و هدایت و راهنمای راه کمال دنیا و آخرت و عروج به معارج بلند انسانی و روحانی است.

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

ان هذا القران یهدی للتی هی اقوم

السلام علیکم و رحمة ا... و برکاته

با تبریک ایام دهه کرامت به جمیع دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و اساتید محترم شرکت‌کننده در مسابقات قرآن و عترت و تعظیم و تکریم از این حرکت مقدس قرآنی که نویدبخش گسترش معارف عمیق قرآنی در جامعه دانشگاهی کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد. قرآن مجید وحی الهی و کتاب دین و عقیده و توحید و نسخه کامل درمان دردهای اجتماعی و کتاب حکمت و بشارت و موعظه و هدایت و راهنمای راه کمال دنیا و آخرت و عروج به معارج بلند انسانی و روحانی است.

 
 

عزیزان من!

جهان معاصر اگرچه در صنعت و تکنیک روبه‌پیشرفت است، اما در اخلاق و معنویات و رعایت حقوق و بینش و خودسازی غرق در کمبودها و تاریکی‌هاست، مادی‌گرایی و الحادپذیری حیات نسل معاصر را تهدید می‌کند و تحیر و سرگردانی‌ها را روزافزون کرده است. بلیّات این تمدن به‌ظاهر آراسته، و در باطن بی‌محتوا در مسلمانان نیزاثر کرده است و نسل جدید مسلمانان را هدف قرار داده است و دوری از هدایت‌های قرآن مجید در چنین شرایطی بسیار خطرناک است.

شفای همه امراض روحی ما و همه بشریت، آشنایی با هدایت‌های قرآن مجید است که بشر را از تاریکی‌ها به نور و روشنایی و از سقوط در منجلاب‌های فساد نجات می‌دهد.

قرآن نور مبین و حبل متین و عروةالوثقی و دستور رستگاری و خلاصی از اوهام و خرافات و هدایت به اندیشه‌های تابناک و معارف نورانی است.

رسول اکرم (ص) امت خود را با قرآن از مهالک و سقوط در پرتگاه‌ها بیمه فرموده است که هر زمانی دیدید فتنه‌های گوناگون به شما روی آورده و جهالت عقلانی و انسانی شما درخطر افتاده به قرآن بازگشت کنید که همه بلاها و تاریکی‌ها مرتفع می‌شود.

بی‌شک گرایش دانشگاهیان عزیز به شرکت در مسابقات قرآنی و عترت جداً در زمان ما درخور کمال تقدیر و تحسین است و مایه افتخار و سرافرازی است که دانشگاهیان کشور در صف مقدم دعوت به آموزه‌های قرآن و عترت می‌باشند.

ازخداوندمتعال مسئلت دارم شما عزیزانی که زندگی خود را با قرآن و آیات نورانی آن پیوند داده‌اید وبه دنیای متمدن امروز که از معنویت و اخلاق دور است اعلام می‌دارید که تنها راه رسیدن به کمالات انسانی و حقیقت انسانیت در عمل به دستورات آسمانی قرآن کریم و تأسی به سیره اهل‌بیت می‌باشد. بیش‌ از پیش موفق بدارد و همه رامشمول دعای خیر حضرت بقیة‌الله ‏الاعظم ارواح ‏العالمین له الفدا قرار دهد.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
 سیدمحمدحسینی شاهرودی