آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله:
تاریخ برگزاری: 09 تا 12 شهریور 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3132 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1 روز مانده
پنجشنبه 12 شهریور 1394
برگزیدگان بخش شفاهی بانوان جشنواره سی ام معرفی شدند
اسامی نفرات برتر بخش شفاهی بانوان که طی دو روز در سی امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه کردستان با هم به رقابت پرداختند، مشخص شد.

اسامی نفرات برتر بخش شفاهی بانوان که طی دو روز در سی‌امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه کردستان با هم به رقابت پرداختند، مشخص شد.

در رشته ترتیل فهیمه گلپایگانی از دانشگاه مازندران رتبه نخست، فرزانه کلالی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه دوم و ندا مرادی از دانشگاه شهید بهشتی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته تلاوت تحقیق نسا منبوهی از دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه اول، مریم هاشمی از دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) رتبه دوم و زهرا حسین پور از دانشگاه شیراز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

 
 

در رشته حفظ 5 جزء نیز به ترتیب زهرا یوسفی از دانشگاه امام صادق (ع)، سعیده نصیری فرد از شهید مدنی آذربایجان و فاطمه مرادی از دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

فائز سادات قریشی نسب از دانشگاه یزد، فاطمه اسماعیلی از دانشگاه امام صادق (ع) و فاطمه خالقی از دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم را کسب کردند.

در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نرگس خوشبخت از دانشگاه اصفهان رتبه اول، مهدیه شمس از دانشگاه یزد رتبه دوم و فاطمه بدیعی از دانشگاه کاشان رتبه سوم را به دست آوردند؛ و در رشته حفظ کل رتبه اول را طاهره نایبی موحدی از دانشگاه مذاهب اسلامی، رتبه دوم را ملیحه طالبیان از دانشگاه کاشان و رتبه سوم را نیز زهرا قربانی از دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان کسب کردند.

در رشته مداحی نیز زهرا کولیوند از دانشگاه شاهد رتبه اول، مریم اسکندری از دانشگاه خوارزمی رتبه دوم و ملیحه مشرفی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.