آخرین مهلت ثبت نام: 30 اردیبهشت 1400
آخرین مهلت ارسال مقاله: 30 اسفند 1399
تاریخ برگزاری: 11 و 12 خرداد 1400
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن اقتصاد کشاورزی ایران
حامیان: ISCپایگاه استنادی علوم جهان اسلام، CIVILICAسیویلیکا، استانداری کردستان، سازمان برنامه و بودجه استان کردستان، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، سازمان تعاونی روستایی استان کردستان، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان، صندوق بیمه کشاورزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان، پارک علم و فناوری کردستان، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -1269 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1415 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1342 روز مانده
سه‌شنبه 21 بهمن 1399
گزارش شماره 10 دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران
روند برگزاری کنفرانس دوازدهم اقتصادکشاورزی ایران (الگوی مفهومی کنفرانس و وظایف دانشگاه میزبان و دانشگاه ‎های همکار)
با هدف تبیین فضای برگزاری کنفرانس دوازدهم در بستر فضای مجازی، تلاش شد الگوی مفهومی طراحی و وظایف دانشگاه میزبان و دانشگاه ‎های همکار در آن مشخص شود. سپس در جلسه مشترک هیئت‎ مدیره انجمن اقتصادکشاورزی ایران، مدیران گروه‎ های اقتصادکشاورزی دانشگاه میزبان و دانشگاه‎ های همکار این الگوی مفهومی ارائه و تشریح شد. در مرحله بعد الگوی مفهومی برای این مدیران ارسال شد تا هیئت مدیره انجمن نقطه ‎نظرات اصلاحی و پیشنهادی آن‎ها را بر الگوی مفهومی داشته باشند. با توجه به عدم دریافت پیشنهاد، الگوی مفهومی و وظایف دانشگاه‎ میزبان و دانشگاه‎ های همکار به شرح ذیل مورد تصویب هیئت‎ مدیره انجمن اقتصادکشاورزی ایران قرار گرفت:

وظایف دانشگاه میزبان:
  • ایجاد زیرساخت ‎های برگزاری مجازی کنفرانس
  • مدیریت اجرایی تبلیغات محیطی در فضای مجازی
  • برنامه ‎ریزی اجرایی کل کنفرانس با مشارکت دانشگاه‎ های همکار
  • برگزاری مراسم افتتاحیه، سخنرانی‎ های کلیدی و ملی، میزگردهای تخصصی و اختتامیه با پوشش ملی در تالار مجازی به آدرسvroom /…ac.irو اینستاگرام
  • مدیریت برگزاری پانل ارائه مقالات دو محور کلیدی کنفرانس در سالن مجازی به آدرس .../vroom. …ac.ir

وظایف دانشگاه ‎های همکار:
  • مدیریت برگزاری پانل ارائه مقالات یکی از محورهای کلیدی کنفرانس در اتاق مجازی به آدرس .../‎ vroom. …ac.ir
  • کمک به تبلیغات در دانشگاه، استان و در گروه هدف دانشجویان و کارشناسان به شکل مجازی