دانشگاه کردستان - معاونت پژوهشی
سامانه مدیریت همایش
ورود به سامانه
English
|
فارسی
|
کوردی
اولین کنفرانس بین المللی گردشگری و توسعه: چالش ها و راهبردها
صفحه نخست
بیانیه کنفرانس
معرفی
محورها
کمیته علمی
کمیته دائمی
تیم علمی و اجرایی کنفرانس
برگزارکنندگان
حامیان
سخنرانان کلیدی
سخنرانان مدعو
تاریخ های مهم
برنامه ها
جدول زمانبندی
کارگاه های آموزشی
پنل های تخصصی
راهنمای نویسندگان
فراخوان مقاله
شیوه نگارش مقاله
شیوه ثبت نام و ارسال مقاله
تعرفه های ثبت نام
سوالات متداول
حامیان-نمایشگاه
خدمات نمایشگاه
حامیان و غرفه های نمایشگاه
محل برگزاری
دانشگاه کردستان
شهرستان سنندج
استان کردستان
اسکان
راهنمای سفر به سنندج
خبرها
تماس با ما
کتابچه همایش
آخرین مهلت ثبت نام:
10 مهر 1398
آخرین مهلت ارسال مقاله:
05 مهر 1398
تاریخ برگزاری:
10 و 11 مهر 1398
برگزار کنندگان:
دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه، اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان کردستان
حامیان:
دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه، استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، شهرداری سنندج، شورای اسلامی شهر سنندج، دانشگاه رازی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان کردستان
ثبت نام
ورود به همایش
روزشمار همایش
:
تاریخ برگزاری
:
-1877
روز مانده
آغاز دریافت مقالات
:
-2161
روز مانده
آخرین مهلت ارسال مقاله:
-1882
روز مانده
پنجشنبه 04 بهمن 1397
انتشار مقالات منتخب حوزه بازاریابی گردشگری در شماره ویژه دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
طبق هماهنگی های انجام شده مقالات منتخب کنفرانس در محور "بازاریابی گردشگری" در شماره ویژه دوفصل نامه پژوهشی نشریه "مطالعات رفتار مصرف کننده" (پژوهشنامه مدیریت بازاریابی) منتشر خواهد شد
طبق هماهنگی های انجام شده مقالات منتخب کنفرانس در محور "بازاریابی گردشگری" در شماره ویژه دوفصل نامه پژوهشی "مطالعات رفتار مصرف کننده" (پژوهشنامه مدیریت بازاریابی) منتشر خواهد شد.
"مطالعات رفتار مصرف کننده" (پژوهشنامه مدیریت بازاریابی) (
CONSUMER BEHAVIOR RESEARCHES JOURNAL
)
بعنوان
اولین نشریه تخصصی در زمینه رفتار مصرف کننده در کشور
با هدف نشر نظریه های جدید، نتایج تحقیقات، دستاوردهای علمی و مقالههای اصیل پژوهشی در حوزه مطالعه رفتار مصرف کننده، تحقیقات کیفی در رفتار مصرف کننده، مدل های کمی مصرف کننده، سنجش رفتار مصرف کننده، تبلیغات، مدیریت محصول، برندسازی، مشتری مداری و موضوعات مرتبط با آن، با مجوز شماره 2349/92 مورخ 7/2/1392 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط دانشگاه کردستان منتشر می گردد.
لینک وبسایت فصلنامه:
http://mmj.uok.ac.ir/
آمار بازدید
0
کاربران آنلاین
خبرها
دریافت کتابچه مقالات همایش
گواهی مقالات
لیست مقالات پذیرفته شده در کنفرانس