آخرین مهلت ثبت نام: 10 مهر 1398
آخرین مهلت ارسال مقاله: 05 مهر 1398
تاریخ برگزاری: 10 و 11 مهر 1398
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه، اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان کردستان
حامیان: دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه، استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، شهرداری سنندج، شورای اسلامی شهر سنندج، دانشگاه رازی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان کردستان
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -1639 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1923 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1644 روز مانده
پنجشنبه 11 مهر 1398
دبیر علمی نخستین همایش گردشگری و توسعه: 175 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش گردشگری و توسعه ارسال شده
.
دبیر علمی نخستین همایش گردشگری و توسعه از ارسال ۱۷۵ مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: به انتخاب داوران ۱۰۳ مقاله پذیرش شده که به صورت پنل و پوستر در همایش ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، آرمان احمدی‌زاد در آیین افتتاحیه نخستین همایش گردشگری و توسعه در دانشگاه کردستان، اظهار کرد: مقدمات برگزاری همایش از دو سال پیش و با هدف توسعه نگرش و بینش علمی به گردشگری کردستان شکل گرفت و حاصل تلاش گروه مدیریت بازرگانی و گردشگری، دانشگاه پلی تکنیک، سازمان میراث فرهنگی کردستان و سایر نهادهای همکار در حوزه گردشگری است.
وی افزود: کمیته علمی همایش با ۱۳۵ نفر عضو داخلی و خارجی از کشورهای عراق، ترکیه، نیوزیلند، اسکاتلند، گرجستان، ایتالیا و فرانسه شکل گرفته و همچنین تیم علمی از دانشجویان هم طی دو سال مشغول برنامه ریزی برای برگزاری همایش بودند.
دبیر علمی نخستین همایش گردشگری و توسعه محورهای همایش را سیاست‌های کلان، گردشگری تحریم، کارآفرینی، بازاریابی، گردشگری پایدار، گردشگری سلامت، گردشگری هوشمند، گردشگری شهری و آینده گردشگری استان عنوان کرد.
وی اعلام کرد: طی دو سال ۱۷۵ مقاله از داخل و خارج کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد که کمیته علمی ۵۹ درصد را واجد شرایط پذیرش در کنفرانس داشت که معادل ۱۰۳ مقاله به صورت شفاهی و پوستری ارائه خواهد شد.
احمدی‌زاد با اشاره به اینکه طی دو روز کارگاه و پنل‌های تخصصی طی دو روز برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاهی تخصصی از توانمندی‌های گردشگری استان نیز در حاشیه کنفرانس برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه مباحثی که طی دو روز در این همایش ارائه می‌شود، به توسعه علم گردشگری و بحث و تبادل نظر در این زمینه منجر شود.
دبیر علمی نخستین همایش گردشگری و توسعه در پایان یادآور شد: در گروه مدیریت بازرگانی و گردشگری سعی داریم گردشگری را به صورت علمی در استان عرضه کنیم.
 
 لینک به خبر:
 
آمار بازدید
0 کاربران آنلاین