دانشگاه کردستان - معاونت پژوهشی
سامانه مدیریت همایش
ورود به سامانه
مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان
صفحه نخست
معرفی
اهداف
محورها
برگزارکنندگان
حامیان
کمیته علمی راهبردی
کمیته اجرایی
کمیته علمی و داوران
سخنرانان کلیدی
سخنرانان مدعو
تاریخ های مهم
همکاران
برنامه ها
جدول زمانبندی
کارگاه های آموزشی
پنل های تخصصی
راهنمای نویسندگان
فراخوان مقاله
فراخوان کارگاه آموزشی
شیوه نگارش مقاله
شیوه ثبت نام و ارسال مقاله
هزینه ها
اخلاق پژوهشی
سوالات متداول
ثبت نام در انجمن بازاریابی
ثبت نام در انجمن مدیریت صنعتی
خبرها
مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر
سالن مولوی(پنل وکارگاه ها)
سالن کنفرانس دانشکده(ارائه مقالات)
برنامه همایش
آخرین مهلت ثبت نام:
14 تیر 1400
آخرین مهلت ارسال مقاله:
25 خرداد 1400
تاریخ برگزاری:
15 و 16 تیر 1400
برگزار کنندگان:
دانشگاه کردستان
حامیان:
انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران، انجمن علمی بازاریابی ایران، انجمن علمی مدیریت کسب و کار ایران، پارک علم و فناوری کردستان، بنیاد ملی نخبگان استان کردستان، جهاد دانشگاهی کردستان، اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان، اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، دانشگاه علمی کاربردی واحد مدیریت صنعتی کرمانشاه، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی کردستان، خانه صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه، اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان کردستان، شرکت گاز استان کردستان، پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، شهرداری سنندج، شوراری اسلامی شهر سنندج، شرکت شهرک های صنعتی کردستان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مازندران، شرکت ذوب آهن اصفهان
ثبت نام
ورود به همایش
روزشمار همایش
:
تاریخ برگزاری
:
-1267
روز مانده
آغاز دریافت مقالات
:
-1355
روز مانده
آخرین مهلت ارسال مقاله:
-1288
روز مانده
درباره کنفرانس
جهت دانلود خلاصه مقالات همایش کلیک کنید
____________________________________________________________________________________________________________
سالن مولوی
کارگاه ها و پنل ها
ورود
سالن کنفرانس دانشکده
ارائه شفاهی مقالات
ورود
برنامه همایش
مقالات پوستری
موسیقی همایش
گروه همنوازان دانشگاه کردستان
______________________________________________________________________________________________________________
ماندگاری و دوام کسب و کارها در گرو داشتن برنامه های کارآمدی است که بتواند آنها را در مسیر دستیابی به اهداف یاری رساند. این برنامه ها بایستی راه را برای حداکثرسازی سود، هموار و شرکتها را با منافع جامعه نیز همراه سازند. اما گاها بحران ها و ناملایمات محیطی رسیدن به این آرمانها را با مشکلات زیادی مواجه خواهد ساخت. بحرانهایی که به مثابه یک سیل می توانند بنیان سازمانها را برهم زده و توان مقابله را از آنها بستانند. بر این اساس همواره آینده از یک نا اطمینانی برخوردار است که برنامه ریزی ها را با خطرات عدم تحقق اهداف، روبرو می نماید. بحران های اخیر از جمله همه گیری کرونا، تورم، رکود، تحریم و تغییرات اقلیمی هر کدام به تنهایی و یا با هم، عرصه را بر شرکتها و موسسات ایرانی، تنگ ساخته اند. لذا گاه آن رسیده است که محققان و دانشمندان کشورمان با ارائه رهنمودهایی به این سازمانها، یاری رسانند. بر همین اساس در این همایش آخرین یافته های پژوهشگران و اندیشمندان در قالب مقالاتی ارزشمند، گردآوری شده و راهبردهای مقابله با زیان های ناشی از این بحران ها، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. امید است مدیران کسب و کارها از نتایج مطالعات این محققان، بهره مندشوند.
______________________________________________________________________________________________________________
قابل توجه پژوهشگران گرامی هزینه های شرکت در همایش به شرح زیر می باشد :
ثبت نام و حضور رایگان می باشد.
پذیرش مقاله در خلاصه مقالات کنفرانس: 500،000ریال
پذیرش مقاله بصورت سخنرانی در کنفرانس: 1،000،000 ریال
پذیرش مقاله بصورت سخنرانی و چاپ در نشریه علمی پژوهشی: تابع مقررات نشریه است.
ثبت نام و حضور در کارگاهها: به منظور بهره مندی همگان از دانش سخنرانان کلیدی، شرکت در کارگاه ها رایگان می باشد
هزینه دریافت گواهی کارگاهها: پس از برگزاری همایش دریافت گواهینامه مستلزم پرداخت صرفاًهزینه آماده سازی و پست خواهد بود
کارگاه های آموزشی
کارگاهها
نقش هوشمندی کسب و کار در شرایط بحران
مدیریت دانش اثربخش برای کسب و کارها در شرایط بحران
بازآفرینی استراتژی های کسب و کار در شرایط بحران
نقش نوروکوچینگ در مدیریت بحران شرکت های کوچک متوسط
ایده پردازی و مدل سازی کسب وکار
کاربرد BI در بازاریابی
شبکه سازی کسب و کار
ارائه راهبردهای احیا برای شرکت های آسیب دیده از بحران های اخیر
گذر از بحران
مدیریت بحران و بازاریابی
نقش منابع انسانی مدیران ارشد در مدیریت بحران
ارائه الگویی بومی برای کسب و کار های نوبنیان در استان کردستان
داده کاوی و خوشه بندی
تحلیلی بر بحران جهانی پیش رو با رویکرد بازاریابی 5
[
فهرست کامل
]
گالری تصاویر
جلسه با کمیته اسپانسرینگ
جلسه با کمیته اسپانسرینگ
جلسه با کمیته اسپانسرینگ
جلسه با کمیته اسپانسرینگ
جلسه با کمیته اسپانسرینگ
جلسه با کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
کمیته اسپانسرینگ
کمیته اسپانسرینگ
جلسه کمیته اسپانسرینگ
آمار بازدید
0
کاربران آنلاین
خبرها
صدور گواهی پذیرش
اولین جلسه کمیته علمی همایش
چاپ مقالات برتر در نشریه رفتار مصرف کننده