آخرین مهلت ثبت نام: 14 تیر 1400
آخرین مهلت ارسال مقاله: 25 خرداد 1400
تاریخ برگزاری: 15 و 16 تیر 1400
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان
حامیان: انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران، انجمن علمی بازاریابی ایران، انجمن علمی مدیریت کسب و کار ایران، پارک علم و فناوری کردستان، بنیاد ملی نخبگان استان کردستان، جهاد دانشگاهی کردستان، اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان، اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، دانشگاه علمی کاربردی واحد مدیریت صنعتی کرمانشاه، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی کردستان، خانه صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه، اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان کردستان، شرکت گاز استان کردستان، پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، شهرداری سنندج، شوراری اسلامی شهر سنندج، شرکت شهرک های صنعتی کردستان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مازندران، شرکت ذوب آهن اصفهان
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -1267 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1355 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1288 روز مانده
مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر
 
 
 
عنوان نویسنده لینک دانلود
بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد بازرگانی  امید مهدیه دانلود
بررسی استراتژ ی های تاب آوری کسب وکارها در مدیریت بحران و ارائه راهکارهای موثر در جهت برون رفت از بحران
امیر بهرامی دانلود
بررسی شاخص های حکمرانی خوب شهری در مراحل چهارگانه مدیریت حوادث شهر ها )مطالعه موردی: شهر تهران(  امیر محمد معصوم پرست  دانلود 
 بررسی نقش شبکه های اجتماعی، سرمایه اجتماعی، حمایت اجتماعی و موفقیت تحصیلی در آموزش عالی کشور در شرایط مدیریت بحران امیر محمد معصوم پرست  دانلود 
فرسودگی شغلی، بی تفاوتی و دلسردی کارکنان در نظام اداری و راهکار مقابله با آن )کارکنان شیفتکار در پستهای انتقال و فوق توزیع(  بهرام افرا   دانلود
 بخش بندی مشتریان براساس طول عمر مشتری جهت تدوین استراتژی بازاریابی تکتم سالاری  دانلود 
 نوآوری باز در مدیریت بحران. مورد مطالعه بحران کووید 19 تهمینه صیاد دلشادپور  دانلود 
 بررسی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت پیاده سازی برنامه استراتژیک در حوزه پوشاک(تولید کنندگان تریکو مشهد) حمید رنجبر  دانلود 
 شناسایی عوامل موثر بر پایداری کسب وکارهای دیجیتال در دوران کرونا راضیه کللی خورموجی   دانلود
 بررسی تاثیر سودمندی ادراک شده و نگرش به اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بر قصد خرید رأفت خدایاری  دانلود 
 ضرورت رفتارهای نوآورانه كاركنان در شركتهای بیمه  روژين منصوب عباسي    دانلود
 جايگاه پارادايمي رويکرد هاي مطرح در مديريت برند سمیه محمودی  دانلود 
بررسی نقش میانجی گری آشنایی با برند بر رابطه ی بین تخفیفات قیمتی و قصد خرید  سمیه محمودی  دانلود 
 نقش کارآفرینی و نوآوری در عبور از بحران  سوسن بنی طالبی دهکردی  دانلود
بررسی رابطه بین عوامل درونی (اعتماد سبز) و بیرونی (کیفیت محصول سبز) با وفاداری مشتریان به خرید محصوالت سبز با نقش میانجی نگرش مشتریان 
سیدحسین پاکدل  دانلود 
بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به شبکه فروش شرکت آدیداس
سیده مریم مدنی  دانلود 
 شناسایی چالش های شرکت های بیمه در فروش بیمه های زندگی سینا فرجی  دانلود 
 بررسی تأثیر آموزش نیروی انسانی بر بهبود روحیه کارآفرینی در شرایط عدم اطمینان شغلی الهام امامی  دانلود 
 تأثیر بحران ویروس کرونا بر صنعت گردشگری و هتلداری و ارائه راه حل ها شادیه سیجانیوندی  دانلود 
 تاثیر کووید 19 بر قیمت گذاری خانه و انرژی و نحوه بهبود ادراک از انصاف قیمتی شقایق ماهیگیر  دانلود 
 سنجش تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بازار شرکتهای دانشبنیان استان بوشهر با تاکیدبر نقش میانجی نوآوری استراتژیک صدیقه محمودی  دانلود 
 برنامه ریزی استراتژیک؛ابزاری برای رویارویی با عدم اطمینان در کسب وکار عبدالهادی مطهری  دانلود 
 تجربه ای موفق از کاربرد کنترل استراتژیک  عبدالهادی مطهری  دانلود 
نقش بهبود کیفیت خدمات بیمارستانی در ترجیح برند بیمارستان؛ مطالعه ای در خدمات بهداشتی و بحران (مطالعه موردی بیمارستان شهید مدنی تبریز) محمد جدالی  دانلود
مدیریت استراتژیک در زمان بحران
مهدی فارسی دانلود
بررسی ارتباط میان مدیریت تحول ، تکنولوژی اطالعات و کسب وکار
مهرداد برون دانلود
رفتار مصرف كنندگان در دوران ركود و بحران
نسرین اسکوئی
دانلود
آمار بازدید
0 کاربران آنلاین