آخرین مهلت ثبت نام: 14 تیر 1400
آخرین مهلت ارسال مقاله: 25 خرداد 1400
تاریخ برگزاری: 15 و 16 تیر 1400
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان
حامیان: انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران، انجمن علمی بازاریابی ایران، انجمن علمی مدیریت کسب و کار ایران، پارک علم و فناوری کردستان، بنیاد ملی نخبگان استان کردستان، جهاد دانشگاهی کردستان، اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان، اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، دانشگاه علمی کاربردی واحد مدیریت صنعتی کرمانشاه، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی کردستان، خانه صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه، اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان کردستان، شرکت گاز استان کردستان، پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، شهرداری سنندج، شوراری اسلامی شهر سنندج، شرکت شهرک های صنعتی کردستان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مازندران، شرکت ذوب آهن اصفهان
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -406 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -494 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -427 روز مانده
محورها
مباحث کمی، مدیریت تولید و عملیات در شرایط بحران و عدم اطمینان
بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت برند در شرایط بحران
کارآفرینی، نوآوری و نقش آنها در عبور از بحران
تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک در شرایط ابهام و عدم اطمینان
مدیریت موسسات گردشگری در شرایط بحران
مدیریت منابع انسانی، بهره وری و تعالی سازمانی در شرایط بحران
مدیریت مالی و هزینه ها در شرایط بحران و عدم اطمنیان
ساختارهای سازمانی و سازمانهای نوپا در شرایط بحران و عدم اطمینان
آمار بازدید
0 کاربران آنلاین