آخرین مهلت ثبت نام: 15 مرداد 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله: 31 خرداد 1396
تاریخ برگزاری: 04 تا 06 شهریور 1396
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، انجمن قارچ شناسی ایران
حامیان: شرکت کشاورزی جلگه دز، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بنیاد نخبگان استان کردستان، استانداری استان کردستان، پارک علم و فناوری استان کردستان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، اتحادیه انجمن های علوم گیاه پزشکی ایران، شرکت بازرگان کالا
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -2407 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2584 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2473 روز مانده
شنبه 24 تیر 1396
اطلاعیه شماره 12-تور تفریحی
شرایط تور یک روزه مریوان اعلام گردید.
شرکت کنندگان محترم سومین کنگره قارچ شناسی ایران بدینوسیله به اطلاع می رساند دبیرخانه کنگره با شرکتهای خصوصی جهت برگزاری تور تفریحی هماهنگی های لازم را به عمل آورده است. با توجه به فصل و مسافت شهرستانها و برآورد هزینه ها یک مورد تور پیشنهاد شده است. لذا در صورت تمایل لازم است زمان لازم برای شرکت در تور را در برنامه خود لحاظ بفرمایید.

•    تور یک روزه مریوان:
مسئول تور از متقاضیان در محل کنگره ثبت نام به عمل خواهد آورد. هزینه تور با سرویس کامل صبحانه، نهار، میان وعده و شام، بیمه و لیدر جهت بازدید از بازار مریوان، آبشار گویله و دریاچه زریبار 850000 ریال می باشد. تور از صبح روز 7 شهریور شروع و حداکثر 12 تا 2 شب با برگشت به سنندج خاتمه می یابد. افرادی که مایل به شرکت در این تور هستند می توانند در محل کنگره خوابگاه دانشجویی برای اقامت شب (بعد از برگشت از تور) رزرو کنند.