آخرین مهلت ثبت نام: 15 مرداد 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله: 31 خرداد 1396
تاریخ برگزاری: 04 تا 06 شهریور 1396
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، انجمن قارچ شناسی ایران
حامیان: شرکت کشاورزی جلگه دز، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بنیاد نخبگان استان کردستان، استانداری استان کردستان، پارک علم و فناوری استان کردستان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، اتحادیه انجمن های علوم گیاه پزشکی ایران، شرکت بازرگان کالا
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -2433 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2610 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2499 روز مانده
شنبه 07 مرداد 1396
اطلاعیه شماره 15-اطلاعیه مهم در خصوص غذا و اسکان
شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشید تا تاریخ 15 مرداد امکان رزرو غذا و اسکان خوابگاههای دانشجویی وجود دارد.
شرکت کنندگان محترم سومین کنگره قارچ شناسی ایران ضمن آرزوی موفقیت و دیدار شما عزیزان در سومین کنگره قارچ شناسی ایران و تشکر از ثبت نام در موعد مقرر عزیزان به اطلاع می رساند تعداد زیادی از شرکت کنندگان محترم هنوز اقدام به رزرو غذا و اسکان نکرده اند. لذا استدعا دارد جهت برگزاری منظم و هرچه بهتر کنگره با توجه به نکات ذیل لطفا با دبیرخانه کنگره در این خصوص همکاری فرمایید. بدیهی است همچنانکه در اطلاعیه های قبل اشاره شده است دبیرخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال افرادی که از قبل اقدام به رزرو و درخواست سرویس و خدمات نکرده اند نخواهد داشت.
نکات مهم:  
1-    شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشید تا تاریخ 15 مرداد امکان رزرو غذا و اسکان خوابگاههای دانشجویی وجود دارد. لذا استدعا دارد حتما تا این تاریخ از طریق سامانه همایش اقدام فرمایید.
2-    از تمامی شرکت کنندگان محترم درخواست می شود با ارسال ایمیل به دبیرخانه کنگره روزهای حضور در کنگره و محل اقامت خود در هتل های پیشنهاد شده توسط دبیرخانه را اطلاع دهند.