آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله: 02 دی 1395
تاریخ برگزاری: 30 آبان تا 01 آذر 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3079 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -2928 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2682 روز مانده
جمعه 01 خرداد 1394
نهاد کتابخانه‏ های عمومی در برگزاری «اولین همایش ملی خواندن» در کنار دانشگاه کردستان مشارکت می‏کند.
بر اساس تفاهم‎نامه فی‎مابین نهاد کتابخانه‏ های عمومی و مسئولان برگزاری همایش در دانشگاه کردستان، نهاد کتابخانه‎های عمومی در برگزاری اولین همایش ملی خواندن مشارکت می‏نماید.

 

بر اساس تفاهم‎نامه فی‎مابین نهاد کتابخانه‏ های عمومی و مسئولان برگزاری همایش در دانشگاه کردستان، نهاد کتابخانه‎های عمومی در برگزاری اولین همایش ملی خواندن مشارکت می ‏نماید. 
 
بر اساس تفاهم‎ نامه‏ای که دوم خرداد ماه 1394 در جلسه مشترک معاونت برنامه ‏ریزی، پژوهش و فنآوری اطلاعات نهاد کتابخانه‏های عمومی و دبیران علمی و اجرایی اولین همایش ملی خواندن (به نمایندگی از دانشگاه کردستان)، در کتابخانۀ مرکزی دانشگاه کردستان منعقد شد، نهاد کتابخانه‏ های عمومی در تمامی مراحل برگزاری این همایش در کنار دانشگاه کردستان مشارکت خواهد نمود.

 طی نامه ‏ای از همان روزهای آغازین برنامه‏ ریزی برای همایش، یعنی اسفند ماه 1393، از نهاد کتابخانه‏ های عمومی کشور دعوت شد که از همایش حمایت نمایند. همکاران شاغل در نهاد کتابخانه‏ های عمومی کشور از این موضوع استقبال نمودند و در سفری که معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات به همراه سه نفر از همراهان به سنندج داشتند، سطح همکاری را به مشارکت در برگزاری ارتقاء دادند و تفاهمنامه همکاری به امضا رسید.

اگر چه تاکنون استقبال پژوهشگران از فراخوان اولین همایش ملی خواندن قابل توجه بوده است، امیدواریم این همکاری سبب جلب توجه و مشارکت بیشتر صاحبنظران حوزه‏های مختلف برای ارتقاء کیفیت محتوای همایش شود. ما بر این باوریم که نهاد کتابخانههای عمومی با توجه به رسالت و اهداف و کارکردی که می‏تواند اجرا نماید و شبکه ارتباطی که در سطح ملی با نویسندگان و پژوهشگران دارد، می‏تواند در ارتقاء کیفیت همایش بسیار مؤثر واقع گردد. 

آمار بازدید
0 کاربران آنلاین