آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله:
تاریخ برگزاری: 09 تا 12 شهریور 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3133 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1 روز مانده
دوشنبه 19 مرداد 1394
اعلام نتایج داوری جشنواره سی ام
نتایج داوری آثار ارسالی به سی مین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور داوری، و آثار برتر معرفی شد.

با ارسال نتایج بررسی آثار بخش های فناوری پژوهشی ادبی هنری و شفاهی(مداحی و اذان) از سوی کمیته داوران جشنواره، نفرات برگزیده این بخش های معرفی شدند.
 
 
به گفته حجت السلام و المسلمین دکتر محمود صفی زاده، دبیر جشنواره، آثار برتر در رشته های اذان، مداحی، داستان، تلخیص کتاب، شعر، داستان، فیلنامه نویسی، مقاله و پژوهش، نرم افزار، وبلاگ، نمایشنامه، پوستر، معرق، نقاشی و طراحی، خوشنویسی، عکاسی، نماهنگ و کلیپ، فیلم کوتاه و تذهیب مورد بررسی داوران قرار گرفتند و نفرات برتر(اول تا سوم) هر رشته اعلام شدند.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه کردستان در این باره افزود: نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در سی مین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور که 9 لغایت 11 شهریور ماه در شهر سنندج و دانشگاه کردستان برگزار می شود، دعوت می شوند و ضمن تقدیر این ایشان، آثار برتر آنها نیز اجرا و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
 
 
وی درباره نحوه داوری آثار خاطر نشان کرد که در بخش هنری، از اساتید مجرب استان در رشته های مختلف استفاده شد؛ آثار سایر بخش ها نیز توسط داوران خبره ای که توسط اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند، مورد ارزیابی و قضاوت قرار گرفتند.
لیست نفرات و آثار برتر از اینجا قابل مشاهده است.