آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله:
تاریخ برگزاری: 09 تا 12 شهریور 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3123 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1 روز مانده
جمعه 13 شهریور 1394
پس از دو دور آزمون؛ برگزیدگان بخش کتبی جشنواره سی ام مشخص شدند
هیئت داوران مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، اسامی برگزیدگان نهایی بخش کتبی که به صورت مشترک میان بانوان و آقایان برگزار شد را اعلام کرد.

هیئت‌داوران مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، اسامی برگزیدگان نهایی بخش کتبی که به‌صورت مشترک میان بانوان و آقایان برگزار شد را اعلام کرد.

در رشته ترجمه و مفردات قرآنی، محمدرضا ابراهیمیان از دانشگاه زنجان، فاطمه خالقی از دانشگاه فردوسی مشهد و پیمان فیروزی از دانشگاه سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند.

 همچنین در رشته مفاهیم قرآنی، فرزانه محمدپور از دانشگاه سیستان و بلوچستان، زهره محمود دهنوی از دانشگاه صبح صادق و عارف پیشه‌ور از دانشگاه بیرجند، رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

 
 

در رشته دیدگاه و سیره معصومین، علی‌محمد صالحی از دانشگاه صنعتی اصفهان، محمدمهدی سعادت یار از دانشگاه شیراز و سبحان معتمدی جویباری از دانشگاه دامغان، سه عنوان برتر را کسب کردند؛ ضمن آنکه در رشته آشنایی با احادیث و ادعیه، مینا محمدی از دانشگاه زنجان، علیرضا چکشیان از دانشگاه تربیت مدرس تهران و سیدعلی میرافضلی از دانشگاه صنعتی شریف تهران موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

سرانجام در رشته احکام، سحر کمانگر از دانشگاه گیلان، سیدمجید حسینی از دانشگاه زنجان و الناز شکری از دانشگاه بوعلی سینای همدان، عناوین نخست را به دست آوردند.

در بخش کتبی 117 شرکت‌کننده آقا و خانم حضور داشتند که مسابقات رشته ترجمه و مفردات قرآنی با حضور 21 نفر، مفاهیم قرآنی با شرکت 19 نفر، دیدگاه و سیره معصومین با حضور 34 نفر، آشنایی با احادیث و ادعیه با شرکت 20 نفر و نیز احکام با حضور 23 نفر برگزار شد.