آخرین مهلت ثبت نام: 17 اسفند 1400
آخرین مهلت ارسال مقاله: 05 اسفند 1400
تاریخ برگزاری: 18 و 19 اسفند 1400
برگزار کنندگان: دانشگاه کردستان، گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کردستان، پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان
حامیان: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، سیویلیکا، دانشگاه آویرو پرتغال، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری، و صنایع دستی استان کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه، دانشگاه دهوک، دانشگاه اف.اچ.یوهانیوم اتریش، دانشگاه الزهراء، دانشگاه زنجان، دانشگاه کوثر، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک تهران)، دانشگاه تربت حیدریه، دانشگاه پیام نور، انجمن علمی طبیعت گردی ایران، انجمن علمی گردشگری ایران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، کنفرانس یاب
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -988 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -1155 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -1001 روز مانده
مجموعه مقالات
مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی گردشگری و توسعه
 
 
 فهرست مقالات

 الف) مقالات ارائه شده بصورت سخنرانی


صفحه

 محور اقتصاد و گردشگری

 

آثار عوامل اقتصادی و کیفیت محیط زیست بر تقاضای گردش گری در ایران و کشورهای منتخب مسلمان

12

اقتصاد سیاسی گردشگری با تأکید بر ضریب نفوذ سیاسی در ایران

27

بررسی اثرات پویا ثبات سیاسی و گردشگری بر رشد اقتصادی در کشورهای منتخب عضو سازمان همکاری اسلامی: رویکرد Panel – VAR

40

تجزیه و تحلیل تأثیر صنعت گردشگری بر توسعه منطقه ای اورامان

61

مطالعه تطبیقی سیاست گذاری مالیاتی در بخش عوارض خروج از کشور در ایران و سایر کشورها

78

 محور امکانات و زیرساختهای گردشگری

 

تحلیل و ارزیابی نقش حمل و نقل (جاده ای ، ریلی و هوایی) بر توسعه گردشگری استان زنجان

91

تعیین پتانسیل مرتع لار آبسر مازندران برای گردشگری

106

 محور بازاریابی و گردشگری

 

بررسی تأثیر خرید مضطربانه بر میزان فروش بلیط هواپیما از دفاتر خدمات مسافرتی در بحران کرونا (مطالعه موردی: شهر مشهد)

116

بررسی تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد تجاری در صنعت هتلداری

131

بررسی عوامل مؤثر بر خرید سفرهای هوایی توسط گردشگران در بحران کرونا (مورد مطالعه: مشهد)

140

محور تکنولوژی اطلاعات و گردشگری

 

استفاده از پرنده‌های هدایت پذیر از دور در گردشگری مجازی، موانع و چالش ها

153

 


 محور توسعه پایدار و گردشگری

 

بررسی توسعه گردشگری با رویکرد پایداری در روستای اشتبین

162

گردشگری و معیشت پایدار روستایی در روستاهای منتخب استان کردستان

180

محور جاذبه های گردشگری

 

ارزیابی توانمندی‌های یخچال ها به منظور توسعه گردشگری تاریخی مطالعه موردی: یخچال دولت آباد دامغان

209

ارزیابی ظرفیت‌های گردشگری ژئوسایت ها با استفاده از مطالعه تطبیقی مدل پریرا و کومانسکو (مورد: باداب سورت مازندران)

231

بررسی جذابیت گیاهان مرتعی در راستای توسعه گردشگری بر مبنای ارزش زیبایی شناختی از دیدگاه گردشگران

243

 محور فرهنگ و گردشگری

 

بررسی میزان شناخت و گرایش شهروندان اصفهان نسبت به گردشگری ادبی در شهر اصفهان

256

تحلیل نقش احساس امنیت اجتماعی برافزایش رضایت مندی گردشگران مطالعه موردی: شهرمشکین شهر

271

محور کارآفرینی و گردشگری

 

بررسی موانع توسعه کارآفرینی گردشگری مناطق روستایی شهرستان اردل

285

تاثیر پایداری کارآفرینی بر توسعه گردشگری روستایی شهرستان لردگان

296

محور مدیریت و گردشگری

 

ارزیابی خدمات زیرساختی-محتوایی گردشگری و زیارت در ایام نوروز از نظر زائران سالمند

316

بررسی تاب آوری صنعت گردشگری با رویکرد آسیب شناسی در دوران بحران کرونا با روش تحلیل شکاف (IPA) در شهر مشهد

327

بررسی زمینه توسعه گردشگری در دسترس در سایت موزه هگمتانه همدان با تاکید بر کاربران ویلچر و بازدیدکنندگان نابینا

346

تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ادراک شده در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره شهر شیراز)

362

تحلیل محتوای مطالعات گردشگری با محوریت استان کردستان

380

توسعه اکوتوریسم به منظور کاهش تعارض بین انسان و حیات وحش (منطقه ی حفاظت شده بدر و پریشان)

395

شناسایی شرایط زیست اقلیمی ایران با تاکید بر اقلیم گردشگری

415

عناصر همپیوندسازی و زنجیره تأمین در سیستم گردشگری شهری

436

راهکارهای موثر در پیشگیری از وقوع وندالیسم در مواجهه با پدیده-های ژئوتوریسم

464

مؤلفه های اثرگذار بر گردشگری درمانی شهر سرعین

474

محور هنر و گردشگری

 

گردشگران، مشتریان هدف فرش های تزئینی

487

 

 

Economy and Tourism

 

Real Exchange Rate, Political Risk and Tourist Arrival: An Evidence for Iran

519

Marketing and Tourism

 

Tourism Information Quality and Destination Loyalty: The Mediating Role of Satisfaction and Perceived Value with the moderating role of Others’ Experience

531

 

 

ب) مقالات ارائه شده بصورت پوستر

 

 محور اقتصاد و گردشگری

 

بررسی ارتباط بین گردشگری و جهانی شدن با تاکید بر عوامل موثر بر تقاضا

579

بررسی رابطه‌ی گردشگری با توسعه اقتصادی روستاها

591

ﻃﺮاﺣﻲ اﻗﺎﻣﺘﮕﺎه ﺗﻔﺮﻳﺤﻲ و ﺗﻮرﻳﺴﺘﻲ در ﺑﻴﺴﺘﻮن ﺑﺎ روﻳﻜﺮد ﺷﻔﺎﻓﻴﺖ و ﺗﺪاوم در ﻣﻌﻤﺎری

600

 محور امکانات و زیرساختهای گردشگری

 

درآمدی بر وضعیت صنعت هتلداری شهر اردبیل در ارتباط با توریسم

613



محور بازاریابی و گردشگری

 

بررسی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری ایران

625

بررسی گردشگری نوستالژی فیلم: مطالعه مقایسه ای بین جنسیت

636

 محور بحرانها و گردشگری

 

ارزیابی مدیریت بحران در گردشگری نواحی کوهستانی با تاکید بر خطر سقوط بهمن

645

محور توسعه پایدار و گردشگری

 

اثرات گردشگری در توسعه روستایی مطالعه موردی: روستای وکیل آباد (سردابه)

661

توریسم چندمنظوره امکانی به توسعه مناطق مرزی موردمطالعه:مناطق مرزی پیرانشهر

675

گردشگری روستایی کشاورزی در ایران و اروپا (نقش آن در توسعه پایدار)

698

نقش آب در توسعه پایدار گردشگری مطالعه موردی شهرستان شهریار در استان تهران

710

نقش اقامتگاه های بوم گردی در توسعه پایدار گردشگری ایران

724

 محور مدیریت و گردشگری

 

ارزیابی اقلیم ـ گردشگری شهرستان ماهشهر برپایه مدل RayMan

738

بررسی عدالت ادراک شده در رفتارهای مشارکت مشتری در صنعت هتلداری

748

بررسی مروری مفهوم گردشگری تاریک

765

 محور هنر و گردشگری

 

نقش اینفوگرافیک در بازنمایی توسعه گردشگری دفاع مقدس و تأثیر آن بر شهر خرمشهر

781

 پیوست‌ها

 

برنامه همايش

 

 

آمار بازدید
0 کاربران آنلاین