آخرین مهلت ثبت نام:
آخرین مهلت ارسال مقاله: 02 دی 1395
تاریخ برگزاری: 30 آبان تا 01 آذر 1394
برگزار کنندگان:
حامیان:
روزشمار همایش:
  • تاریخ برگزاری: -3321 روز مانده
  • آغاز دریافت مقالات: -3170 روز مانده
  • آخرین مهلت ارسال مقاله: -2924 روز مانده
نحوه نگارش مقاله
مهم و قابل توجه!  
داوری نهایی تمامی چکیده ها پایان یافت. هر کاربر باید از طریق سامانه همایش از وضعیت چکیده خود مطلع گردد (پذیرش چکیده به معنی پذیرش نهایی مقاله نیست و نظر نهایی داوران ملاک رد یا پذیرش  نهایی مقاله به صورت پوستر یا سخنرانی خواهد بود). 
 
قبل از ارسال متن کامل مقاله براساس رهنمودهای نویسندگان در همین بخش متن مقاله خود را تهیه نمایند. آثاری که طبق راهنمای نویسندگان ارائه نشود، داوری نخواهد شد. 
 
 
اگر پیش نویس چکیده خود را ذخیره کرده و در قسمت مقالات ارائه شده عنوانی نمایش داده نمی شود، یعنی چکیده به دبیرخانه همایش ارسال نشده است. کسانی که تمایل دارند در همایش شرکت نمایند و تا 31 خرداد موفق به ارسال چکیده خود نشده اند، تا (تاریخ 20 تیر ماه) از طری ایمیل (readingconfuok@gmail.com) چکیده خود را ارسال نمایند.  
 

 
 
 
فهرست راهنمای نویسندگان 
 
1- الگوی نگارش مقاله برای همایش
 
 (فرمت، اندازه قلم، نوع قلم، و به طور کلی چارچوب فیزیکی و ساختاری مقالات) باید براساس این الگو باشد.
نویسندگان محترم می توانند از این قسمت الگوی نگارش را دانلود نموده و روی همان فایل ورد به نگارش بپردازند. 
 
 
2- راهنمای نویسندگان برای نگارش یک مقاله علمی با کیفیت
 
 
 3- راهنمای نویسندگان برای شیوه استناد به منابع علمی در اثر خود
 
 
 
 
 
 
فرمت چکیده ساختار یافته

چكيده
(لطفا محتواي هركدام از بخش هاي چكيده را در حد يك پاراگراف تهيه فرماييد.)

زمينه (background):
توضيح دهيد كه شكاف علمي يا مسئله‏‏ اي كه پژوهش شما به دنبال آن انجام شده است، چيست؟ و چرا اهميت دارد كه به اين مسئله پرداخته شود؟

هدف(Purpose):
به طور روشن بيان كنيد كه هدف اجراي پژوهش چيست.

روش(Method):
روش اجراي پژوهش شامل بيان رويكرد پژوهشي، نوع پژوهش، جامعه آماري، حجم نمونه و روش نمونه گيري، ابزار گردآوري داده‏ ها و روايي و پايايي آن، روش تجزيه و تحليل داده مي باشد كه بايد به طور روشن بيان شود.

يافته ها(Findings):
از تحليل داده هاي بدست آمده در پژوهش چه يافته هاي حاصل شده است. به صورت مختصر بيان داريد.

نتايج(Results):
به طور كلي نتايج پژوهش چيست؟ به صورت روشن بيان شود.

كاربردهاي احتمالي(Implications):
نتايج حاصل از اين پژوهش در چه زمينه ها يا سازمانهايي كاربرد دارد؟ آنها را بيان داريد.

اصالت/ارزش(value/originality):
جنبه نوآوري پژوهش انجام شده كدام است؟ از چه جنبه هايي با كارهاي مشابه تفاوت يا برتري دارد؟ در يك پاراگراف بيان داريد

كليدواژه ها(Keywords):
از كلمات و اصطلاحاتي استفاده كنيد كه بيانگر محتواي اصلي كار شما باشد. حداقل 3  و حداكثر 5 اصطلاح استفاده كنيد.
آمار بازدید
0 کاربران آنلاین